Wednesday 7 September 2011

No Gambar Raya 2011

Salam..

Amacam??Seronok x berhari raya??haishhh...mesti la seronok kn..tambah2 lagi dpt berhari raya bersame family di kpg kn..
Saya???mesti la seronok jgk mcm korang..hihihi..kami planning nk balik TAIPING hari ahad kul 1pagi..tp bile Mr.Azmi dh siap2kn keretanyer pd ptg sabtu, terus die suruh siap2 lps berbuka blk..apalagi suke la hatiku ini dpt blk TAIPING awal sikit..jd dpt la saya lame skt di kpg saya tu...lps berbuke,siap2 mandi2 semua dlm kul 9.30mlmkami bertolak..elok jgk bertolak awal kan..takut jem..itupun jalan dh mule sesak..tp x jem la cume kereta bnyk je..Alhamdulillah smpi TAIPING kul 4.30pagi..sempat la bersahur bersame keluarga saya..

Mak ngan abah saya berniage sepanjang bulan puase..diorg berniage air soya n taufoofa..tp bile dh ujung2 puase asyik hujan je, jd berniage pn x de org nk beli sgt..ade la sorg dua..kesian pulak tgk org tua tu..tp x pe,adela habuan sikit yg termampu di hari raya dari anak n menantu nyer ini..hukhukhuk..sempat la bwk mak abah g berbuke puase di KENNY ROGERS sehari sebelum raya..srh diorg rest x berniage haritu..kesian plak kn..

Tengok Mr.Azmi pny pinggan kt depan tu..penuh..kuat betul mknnyer..half chicken..
saya mkn spaghetti jer..

Persiapan raya pn biase2 je..kemas2 yg mane patut je..bulan 10 adik nk kawen plak..

Rugi tahun nie x sempat nk bergambo di hari raya..yela, sibuk siapkan anak2 n diri sendiri untuk blk ke kpg mak abah plak di TELUK INTAN selepas solat raya..rugi rugi rugi...tp xpe la,boleh posing ngn baju raya lain kali bile2 mase je kn n di mane saje...hehehe..tema color baju raya saya anak branak tahun nie ~ look pink ke purple lan..

Tp nie gambar last year punye raya 2010 (tema color look brown)~..tu pun gambar studio..kalu x, x sempat jgk nk bergambo..permintaan mak sebenarnyer nk bergambo studio nie..katenyer x penah lg bergambo bersame sejak bermenantu n cucu dh 3org nie..kite nie pn bukannyer minat sgt nk bergambo studio nie..mcm org dulu2 je..

Nie gambar saya sekeluarga 5 branak...mcm zaman dolu2 je kan...heheh...jadi ler buat kenang2 kenangan...Mr.Azmi, saya n anak2 (Alya, Alysha & Alyfha)

 Nie gambar sekeluarga TAIPING...anak menantu cucu2...

Nie gambar saya sekeluarga...mak abah n adik2..

Nnt kemudian la saya update gmbo raya yg mane ade..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...