Saturday 13 August 2011

MY FAMILIA...(",)

Nie saje je saya nak cerita pasal family saya..family saya org perak..taiping, perak..jadi saya nie org taiping la..hehehe..tapi sekarang saya stay kat terengganu..yela, Mr.Azmi kn org ganu..jd saya ikut dia blk ganu sbb nk bukak biz dia kat ganu nie..skrg dh dekat 5tahun saya menetap di t'ganu..

Ok cite balik pasal family saya nie..saya nie ade 3 org adik bradik je..saya yg sulung (31thn - tua dh)..yg no.2 adik laki (29thn) - keje chef bakery di KL & yg bongsu adik perempuan (25thn) yg dh x keje sbb nk kawen bulan 10 ngan org melaka jadi alang2 dia berhenti keje sbb nnt dia akan ikut suami ke melaka..lgpn tmpt keje dulu bwk masalah kt dia (biase la kan tempat keje mane yg x de masalah)...

 Nie la pic kami 3 bradik yg sempat diambik oleh cousin di majlis perkahwinan cousin jgk pada bulan 3/2011

Nie plak ngan adik perempuan yg akan kawen pada bulan 10/2011..abang dia blm kawen lg..kire langkah bendul la nie kn...hehehe

Mak ngan ayah saya plak tak keje tp diorg sekrg berniaga sbb boring tak buat ape katenyer..mak dh 61thn..abah plak 58thn..abah mude 3thn dari mak..abah pesara tentera..mak mmg surirumah sepenuh masa (mcm ank dia skrg nie la w/pn ade diploma...huhuhu)..


Nie mak ngan abah kite..pic nie amik mase diorg dtg ke t'ganu pada bulan 6/2011..jalan2..

Tu la dia citer serba sedikit pasal my familia...hihihi...
(mcm dh xde cite lain kn)...

Next post nk citer psl bende lain plak yer...



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...