Monday 15 August 2011

BIOVCO (BIO Virgin Coconut Oil)

Yeaaaayyy harini dh separuh bulan kite berpuase..so, tggl lagi separuh bulan..raya pn nk dekat dh kn...;-)

Terkejar2 nk update blog nie..tu la org sibuk ade blog dia pn nk ade blog jgk...jd bile dh ade kene la rajin2 update kn...heheh

Nie saya nk citer skt psl BIOVCO (BIO Virgin Coconut Oil)..ce citer cer citer...pada mulanyer beli BIOVCO nie utk sapu kt kulit anak yg no.1 & 3 sbb no.1 ade resdung ngan no. 3 ade ekzema duk gatal sane sini..ok la,tp biase la kejap kurang kejap naik..tp kulit lembut je..pastu cmpr dalam susu anak beberape titik..jadikan suplemen..ok jgk..

Pastu baru la nmpk kt FB org duk promote VCO sane sini..tapi yg saya beli brand lain..liquid punya..bukan anak2 je yang amalkan BIOVCO nie ngan umy dia skali amalkan..tp mmg ok la sbb saya pn ade gatal kulit sbb efek pada pil perancang yang saya makan..bile dh try mnm BIOVCO nie 2x sehari selama sebulan rase dh x gatal dh..dh x pedih2 dh bile berpeluh..kulit pn cntk je..so,kami amalkan sebagai suplemen harian selain daripada multivitamin...


Nie la dia rupenyer BIOVCO..murah je..sebotol RM34..kalau beli banyak dapat harga murah sikit..saya beli online je..senang keje..saya beli kt sini...

Kalau rajin singgah la website BIOVCO, baca testimoni ngan faedah2 kalau kite amalkan BIOVCO nie..Bagus tau..try la..semua golongan boleh amalkan..mcm saya mnm 1 sudu besar 2x sehari pagi ngn malam..saya telan mcm tu sahaja..rase kelapa nama pn coconut oil kan..cume minyak nie masih dara lagi...hehehe...pastu tggu la setengah jam ke baru mnm air..sbb nk bg die lebih cepat die bertindak dalam badan kite nie..lgpn kalau cecair nie lebih cepat meresap dalam badan berbanding dengan pil-pil yang lain..untuk kesihatan seluruh tubuh..

Pic nie mase sabtu lepas..g jalan2 kt kemaman..shopping raya sikit2..alysha (2nd dotter) sibuk nk bergambar..duk tggu abah nyer g shopping brg2 memancing..bergambar dlm kete lerr,...boring2..


2 comments:

  1. comei anak beranak..heeeee

    ReplyDelete
  2. Sya pernah amalkan Biovco jenis nie..memang bagus.. yg jenis lain ada tp sya x pernah try.. mcm mana nak cari yg jenis nie lagi sis..sblm nie sya beli kat Selangor kalo tak silap yg penjual tu..tp number die dah deleted sbb hp rosak.. bole tu..sis order dr mana Biovco Brand nie..tQ

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...