Thursday 5 April 2012

3 Pilihan Skin Care

Sebenarnyer kulit saya nie hanya bertahan setahun lebih je untuk satu2 produk skin care nie....org kate mcm kulit tu dh lali / imun la....so dh x de efek dh skin care tu kt kulit...(x tau la kulit org lain mcmn plak kn)....so, ape lg mula la saya duk mencari2 produk skin care ape yg bgs utk kulit saya yg oily nie....

Duk survey2 ade la 3 pilihan skin care utk saya beralih arah ke produk lain plak kn...sblm nie saya pakai set amway...dh setahun lebih dh....kulit pn dh mcm x terima dh krim2 tu....mcm dh naik berminyak semula kulit muke nie....nmpk berkilau2 bile pakai krim tu...mmg saya x suke kalu pakai krim nmpk berminyak, bile pakai mekap jd x tahan lame kn...

Tanya kwn2, sepupu semua, dh dpt cari dh skin care ape yg sesuai...

Nie kwn suggestkn sbb dia yg jual....dia pn dh pakai mmg ade perubahan la kt muke dia...nmpk cerah....tgk testimoni yg dh pki not bad la....mmg menarik sbb bahan dia pn dr tumbuh-tumbuhan dan buah-buahan....sesuai utk oily skin...tp saya nk survey yg lain dulu....


 Nie plak produk NUTOX...kwn kate mmg ok kulit jd putih gebu n tegang....maklumla ade bird nest collagen kn.....yg menariknyer moisturiser dia jenis spray....so xde minyak2 la muke kn....tp saya surver yg lain plak.....

 Yg ke-3 nie D'QISTEE BEAUTY.......at last yg nie la pilihan saya skrg......hehehe....sepupu saya yg rekemenkan....dia pakai mmg ok nmpk perubahannyer....saya pilih nie sbb bahan dia ade madu n kunyit....so, mmg bgs la utk kulit saya nie yg dh umo 3 series nie....hihihihi....

1 lg pemakaiannyer blh sapu ke mata....biasa produk lain x boleh sapu kt mata kn.....ade 3 je yg nk kene pakai....sabun madu, day cream n night cream....x berminyak saya pakai.....dh 2minggu lebih pakai skin care nie....nmpk mcm cerah sikit...ceeewah....1 lg anak yg sulung tegur "muke umy dh xde bintik2"...jeragat dh kurang....tu yg suke tu....muke pn rase tegang je.....

nnt la saya letak pic muke b4 n after....nk cari gmbr b4 yg close up ngn muke dulu...
mcm la ade org nk tgk kn....^_^

korg cuba la....x mahal pn RM120 je....

*yg penting walau apepun hebat testimoni itu, ia mestila halal.......dan x merosakkan kulit.....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...